Kirjaudu sisään

Ladataan …

Muoniossa tapahtuu
Mökkipörssi
Mökkipörssissä voit ostaa, myydä ja vuokrata mökkejä. Jätä ilmoituksesi täällä.

Vuosikokouksen 2014 pöytäkirja

Olostunturin asukasyhdistys ry

PÖYTÄKIRJA  OLOSTUNTURIN ASUKASYHDISTYS RY:N  VUOSIKOKOUKSESTA  2014

Aika                           Kiirastorstai  17.4.2014 klo 17.00

Paikka                Kiela, Muonion kirkonkylä

Kokouksen alussa `Kuitua tunturiin` hankkeen projektipäällikkö Seppo Alatörmänen kertoi rakentamishankkeen etenemisestä Olokselle.

Kokouksen avauksen suoritti yhdistyksen puheenjohtaja Eila Uotila.

1.       Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Eila Uotila, sihteeriksi Osmo Lappalainen ja pöytäkirjantarkistajiksi ja ääntenlaskijoiksi Pauli Runtti ja Ismo Tolonen.

2.      Todettiin ja vahvistettiin kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.

3.       Hyväksyttiin kokouksen työjärjestys

4.       Sihteeri Osmo Lappalainen esitteli toimintakertomuksen, Riitta Virmala tilinpäätöksen ja Eila Uotila toiminnantarkastajien lausunnon, jotka kaikki hyväksyttiin.

5.       Vuosikokous vahvisti tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden hallituksen jäsenille.

6.       Vahvistettiin  hallituksen laatima toimintasuunnitelma pienin täsmennyksin, jäsenmaksun säilyminen ennallaan 20 €  ja perheenjäseniltä 5 €  ja hyväksyttiin rahastonhoitajan laatima talousarvio.

7.       Päätettiin, että hallituksen jäsenille ei makseta palkkiota. Toiminnantarkastajille maksetaan palkkiot esitetyn kohtuullisen laskun mukaan.

8.       Valittiin hallituksen varsinaiset jäsenet Eila Uotila, Helena Santala, Riitta Virmala, Olli Simonen ja Osmo Lappalainen jatkamaan edelleen. Varajäseniksi valittiin jatkamaan Reijo Rummukainen, Pauli Runtti, Sirpa Stark ja Ismo Tolonen sekä Lasse Laaksonen Antero Taanilan tilalle.

9.       Valittiin toiminnantarkastajat Marjatta Suominen ja Mikko Hellsten ja varahenkilöt Raimo Hongisto ja Antero Siivola jatkamaan edelleen.

Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 18,40.

Varsinaisen kokouksen jälkeen käytiin vilkas keskustelu lumitöiden kilpailuttamisesta ja muistakin Oloksen asioita. Hallitus lupasi seurata tilannetta.

Eila Uotila                                                   Osmo Lappalainen

puheenjohtaja                                         sihteeri