Jäsenkirje 3/2015

JÄSENKIRJE 3/2015
10.4.2015

INFORMAATIOTA VUOSIKOKOUKSESTA YM

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 2.4.2015 Kielassa. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset vuosikokousasi-at. Hyväksyttiin tilinpäätös toimintakertomuksineen ja myönnettiin vastuuvapaus hallitukselle. Vahvistettiin toimintasuunnitelma ja talousarvio tälle vuodelle. Jäsenmaksun suuruudeksi määrättiin entiset 20 euroa ja viisi euroa perheenjäseneltä. Toimintakertomukseen ja toimintasuunnitelmaan voi tarkemmin tutustua yhdistyksemme kotisivuilla www.olostunturinasukasyhdistys.com.
Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Helena Santala, Olli Simonen, Sirpa Stark, Eila Uotila ja Riitta Virmala sekä varajäseniksi Jukka Haukkala, Lasse Laaksonen, Reijo Rummukainen, Pauli Runtti ja Ismo Tolonen. Vuosikokouksen jälkeen pidetyssä hallituksen järjestäytymiskokouksessa puheenjohtajaksi valittiin Eila Uotila, varapuheenjohtajaksi Riitta Virmala, sihteeriksi Sirpa Stark ja rahastonhoitajaksi Helena Santala.
Sääntömääräisten asioiden lisäksi vuosikokouksessa hyväksyttiin hallituksen esitys yhdistyksen sääntöjen muuttamisesta. Sääntöjen muutokset on kuitenkin käsiteltävä ja hyväksyttävä kahdessa peräkkäisessä yhdistyksen kokouksessa ennen kuin ne patentti- ja rekisterihallituksen vahvistamisen jälkeen tulevat voimaan.
Toimintasuunnitelman mukaisesti yhdistys tulee myös osallistumaan toteuttajakumppanina Oloksen ja Muonion kirkonkylän kyläsuunnitelmahankkeen toteuttamiseen. Siinä on tässä vaiheessa menossa Oloskylän ja Oloksen luontoliikuntalajien toimintapuiston esiselvitys ja ensiaskeleet- hankesuunnittelu, missä mm. hyödynnetään monia keväällä 2014 tehdyssä kyläkyselyssä jäsenten ja muiden Oloksen asukkaiden esittämiä asioita.
Yhdistyksen perustamisesta 20 vuotta. Yhdistyksen 20-vuotista taivalta juhlitaan joukolla syksyllä ruska-aikaan! Alustavaksi päivämääräksi on suunniteltu keskiviikkoa 9.9.2015. Tarkemmin aika, paikka ja ohjelma ilmoitetaan myöhemmin erikseen lähetettävässä jäsenkirjeessä. Merkitkää kuitenkin ruskaviikko 37 kalenteriinne.
Hyvää kevättä ja kesää!

Hallituksen jäsenten yhteystiedot