JÄSENKIRJE 2.2016

Olostunturin asukasyhdistys ry                                             JÄSENKIRJE 2/2016
11.3.2016
VUOSIKOKOUS JA JÄSENTAPAAMINEN
Asukasyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous on tiistaina 29. maaliskuuta 2016 klo 17.00 Oloshotellilla. Hotellin vastaanotosta on ohjaus kokoushuoneeseen. Kokouskutsu on tämän jäsenkirjeen liitteenä. Kokouksessa käsiteltäviin vuosikertomukseen ja toimintasuunnitelmaan voi tutustua etukäteen yhdistyksen kotisivuilla www.olostunturinasukasyhdistys.com.
Vuosikokouksessa noudatetaan ensimmäistä kertaa patentti- ja rekisterihallituksen 1.12.2015 vahvistamia uusia sääntöjä. Niiden mukaan mm. hallitukseen valitaan 8 jäsentä aikaisempien 5 varsinaisen ja viiden varajäsenen sijasta. Hallituksen jäsenten toimikausi on kaksi vuotta ja vuorovuosin jäsenistä on erovuorossa neljä.
Uusien sääntöjen mukaan hallituksen on kutsuttava yhdistyksen kokoukset koolle jäsenille sähköpostitse tai postitse toimitetuilla kutsuilla. Tällä perusteella hallitus päätti kokouksessaan 18.12.2015, että yhdistyksen kokouskutsut tästä lähtien lähetetään jäsenille sähköpostitse. Niille jäsenille, joilla ei ole käytettävissään sähköpostia tai jotka nimenomaan haluavat kirjalli-sen kutsun, kutsu toimitetaan edelleenkin postitse. Jotta kutsut ja jäsenkirjeet löytäisivät oi-keaan osoitteeseen, päivittäkää sähköpostiosoitteenne ja muut yhteystietonne ilmoittamalla muutoksista sihteerillemme Sirpa Starkille sähköpostilla sirpa.stark@tekstiiliteollisuus.fi tai puhelimitse 040 502227.
Yhdistyksen kotisivujen käytöstä annettiin aikanaan ohjeet. Ne ovat kuitenkin saattaneet itse kultakin kadota eikä niitä uusilla jäsenillä ole välttämättä lainkaan. Ilman käyttäjätunnusta ja sa-lasanaa vain jäsenille tarkoitetut sivut eivät kuitenkaan aukea. Tämän jäsenkirjeen liitteenä on varapuheenjohtajamme Riitta Virmalan laatima hyvä kotisivujemme käyttöohje. Käykääpä kotisivuillamme ja antakaa palautetta, jotta osaamme kehittää niitä jäsenten parhaaksi.
Vuosikokouksen lisäksi keväällä ei ole muuta yhteistä jäsentapaamista. Olemme kuitenkin on-nistuneet saamaan kokoukseemme Muonion kunnanjohtaja Sirpa Hartojoen ja elinkeinosih-teeri Päivi Lapiolahden, jotka ovat lupautuneet kertomaan meille Muonion päivänkohtaisista asioista. Tulkaa keskustelemaan ja kysymään heiltä teitä kiinnostavista asioista!
Toivottavasti mahdollisimmat monet pääsevät tai ovat jo Lapissa. Oloksella on lunta enemmän kuin miesmuistiin ja parhaat hiihtokelit hohtavilla hangilla alkavat nyt. Tapaamisiin Oloksella.
Aurinkoista kevättä ja hyvää pääsiäistä!